Przy wykonywaniu naprawy wskazane jest ilość emulsji przeznaczoną do pierwszego skropienia rozdzielić na dwie części. Pierwszą z nich w ilości 0,8+1,2 kG/m2 zużywa się do skropienia wstępnego oczyszczonego wyboju, a drugą do skropienia pierwszej warstwy rozsypanego grysu, postępując dalej jak przy odpowiednim sposobie powierzchniowego utrwalania dwukrotnego, trzykrotnego lub wielokrotnego. W ten sposób otrzymuje się lepsze otoczenie grysów asfaltem. Jako zakończenie prac przy naprawie każdego uszkodzenia powinno nastąpić zamknięcie go przez skropienie emulsją szybko rozpadową 50- procentową w ilości 0,8+1,0 kG/m2 i posypanie grysem 1+3 mm lub piaskiem łamanym 0+2 mm w ilości 4+5 kg/m2. Przy większej zawartości asfaltu w emulsji niż 50%, ilość jej powinna być odpowiednio zmniejszona. 4.6.5. Naprawa głębokich wybojów nawierzchni bitumicznych Do głębokich należą wyboje, w których uszkodzenia nawierzchni są o głębokości większej niż 3,5 cm. Mogą one obejmować nawet całą grubość warstwy ścieralnej i wiążącej, łącznie z uszkodzeniem części podbudowy. Główną przyczyną powstawania głębokich uszkodzeń (wybojów) nawierzchni bitumicznych, oprócz przyczyn wymienionych poprzednio w punktach 4.6.3 i 4.6.4, jest przeważnie niedostateczna nośność lub stabilność podbudowy w stosunku do obciążenia nawierzchni. Przystępując do naprawy głębokich wybojów, należy najpierw usunąć z niego luźny materiał, obciąć brzegi wyboju według figur geometrycznych w miejscach, gdzie nawierzchnia jeszcze nie jest naruszona, oczyścić dokładnie powierzchnię wyboju, a następnie skropić ją wraz z brzegami i około 5 cm poza nimi emulsją szybko rozpadową w ilości 1,2+1,5 kG/m2. [więcej w: wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła, agencja restrukturyzacji i modernizacji rolnictwa tarnów, olx węgorzewo ]
Powiązane tematy z artykułem: agencja restrukturyzacji i modernizacji rolnictwa tarnów olx węgorzewo wentylacja mechaniczna z odzyskiem ciepła