Montaz odbywal sie za pomoca centralnego masztu systemem podbudowy

Montaż odbywał się za pomocą centralnego masztu systemem podbudowy: najpierw zmontowano dookoła masztu kratownice najwyższego rzędu; po zmontowaniu jednego pierścienia kratownic podnoszono maszt, budowano dalsze pierścienie itd. aż do zmontowania ostatniej 160 kratownicy. Kopuła osadzona jest na 20 łożyskach. Montaż ukończono w ciągu 30 dni. Na konstrukcję zużyto 160000 nitów aluminiowych oraz 7000 śrub wykonanych z nierdzewnej stali. Jako tolerancję otworu przyjęto z konstrukcji lotniczych 0,125 mm. Siatka aluminiowa konstrukcji przykryta jest trójkątnymi płytami, wykonanymi z przezroczystego tworzywa sztucznego. [więcej w: dekoracyjne grzejniki, ogrzewanie podłogowe elektryczne, instalacje centralnego ogrzewania ]

Powiązane tematy z artykułem: dekoracyjne grzejniki instalacje centralnego ogrzewania ogrzewanie podłogowe elektryczne